Cauta

Politica de Returnare

Confortul cumparaturilor online se transforma pentru multi dintre noi intr-o necesitate ce vine insotita si cu extrem de multe beneficii.

Castigam timp, bani, avem posibilitatea alegerii dintr-un numar foarte mare de produse, le putem compara specificatiile tehnice, putem viziona o multitudine de imagini foto sau video despre aceste produse, putem citi recenziile altor cumparatori, beneficiem de conditii de transport avantajoase.

Insa, se poate intampla, ca si dupa o cautare amanuntita, masuratori sau orice alte criterii pe care le-am luat in considerare atunci cand am luat decizia de cumparare, odata ajunse acasa produsele comandate, sa ne dam seama ca nu sunt cele pe care le-am dorit sau de care aveam nevoie!

Nu trebuie sa regretam, ci doar sa citim cu atentie conditiile de retur de mai jos, inainte de a cumpara.

Din experienta de peste 10 ani in comertul online, am inteles ca in majoritatea cazurilor in care se solicita returnarea produselor, apar neintelegeri privind utilizarea, intelegerea sau pur si simplu, e vorba de asteptari diferite.

Pentru returnarea unui produs este nevoie sa urmezi urmatorii pasi:

  1. Te asiguri ca ai pus produsul in ambalajul original cu toate accesoriile, astfel incat coletul sa fie in aceeasi stare in care l-ai primit.
  2. Ambalezi coletul suplimentar (daca e nevoie) astfel incat sa te asiguri ca el va ajunge in buna stare la noi.
  3. In colet trebuie sa se afle: Produsul/produsele, Factura si Certificatul de Garantie. Ar fi util, dar nu obligatoriu, sa existe si o scurta descriere cu un motiv pentru care soliciti returnarea.
  4. Trimiti coletul la noi cu orice firma de curierat doresti, insa ar fi bine sa ai in vedere urmatoarele:

–        Asigurare Colet! Te sfatuim sa asiguri coletul (sa scrie pe AWB valoare asigurata, egala cu valoare produsului/produselor pe care il/le returnezi), acest lucru va insemna un cost intre 0.5% – 3% (in functie de firma de curierat cu care vei trimite) din valoarea produsului, insa te scuteste de eventuale neplaceri. Daca firma de curierat prin care trimiti va deteriora produsul, vei putea fi despagubit de catre ei, dar daca nu il vei asigura, ai sanse mari sa nu iti poti recupera banii.

–        Deschidere Colet! Te sfatuim sa optezi pentru deschidere colet, acest lucru ne va permite sa verificam integritatea coletului in momentul in care il primim. Daca nu vom putea face acest lucru, exista riscul ca, in cazul unei deteriorari pe timpul transportului, firma de curierat prin care trimiti sa nu accepte despagubirea. Costul pentru aceasta optiune este intre 1 si 10 lei, in functie de firma de curierat folosita.

  1. Trimiti coletul la adresa: Strada Valsanesti, 1E, Incinta ICSIM, Sector 3, Bucuresti in atentia Departamentului Service si Retur, Inter Line-Company. Costul transportului este in datoria ta, in calitate de client.
  2. Recomandat este ca odata cu trimiterea coletului sa trimiti si un mail catre [email protected] in care sa anunti intentia de returnare.
  3. NU pune RAMBURS coletului, banii vor fi virati in contul tau IBAN pe care te rugam sa ni-l trimiti printr-un mail sau prin curier odata cu trimiterea produsului. Coletele primite cu ramburs din pacate vor fi refuzate.

NU colaboram cu POSTA ROMANA!

ReduceriMasive.ro nu ramburseaza valoarea transportului la retur, ci stric valoarea produsului platit. Transportul este un serviciu prestat de terti, serviciu care nu poate fi returnat din moment ca a fost prestat serviciul de livrare.

Politica de retur a ReduceriMasive.ro este in conformitate cu Ordonanta de Urgenta nr. 34 din 2014.

Orice caz care nu se incadreaza in limitele Ordonantei de Urgenta 34/2014 este analizat individual si poate fi acceptat sau refuzat. Situatiile prezentate mai jos sunt explicative, ele fiind supuse si in limitele OG 34/2014.

  1. Pentru produsele achizitionate online/telefonic:

Produsele achizitionate online se pot returna conform Ordonantei de Urgenta nr. 34 din 2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul, ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la intrarea in posesia fizica a produsului sau in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Notificarea se face prin email la adresa [email protected] .

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, insotit de eventualele accesorii/cadouri cu care a fost livrat. In cazul electrocasnicelor mari (aparate frigorifice, masini de spalat vase, aragazuri, hote incorporabile, masini de spalat rufe, uscatoare de rufe, etc) trebuie foarte bine ambalate astfel incat returnarea sa se poata face in siguranta.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de catre consumator. Trimiterea se face in ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile.

ReduceriMasive.ro nu colaborareaza cu POSTA ROMANA, va rugam NU trimiteti produse prin Posta, ele nu vor fi  ridicate de la oficiile postale.

In cazul returnarii produselor conform Ordonantei de Urgenta 34 din 2014, din suma de rambursat se vor retine cheltuielile de expeditie si manipulare.

Daca produsul nu este returnat in aceeasi stare in care a fost primit (folosit excesiv, zgariat, lipsa ambalajului, ciobituri, deformari, etc), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa administrativa, intre 10% si 100% pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil). In cazul in care gradul de deteriorare duce la imposibilitatea utilizarii produsului (ecran spart, placa de baza torsionata, etc) se va retine din suma pana la 100%.

Aducerea la conformitate a produselor se face in service-ul autorizat.

Aceasta clauza se aplica conform Ordonantei de Urgenta nr. 34 din 2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in Ordonanta de Urgenta nr. 34 din 2014, Articolul 2.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea mailului automat de primire a acestei comenzi.

Momentul incheierii contractului este acelasi cu momentul semnarii facturii sau al documentului de primire sau dupa caz momentul receptiei produsului.

Returnarea produselor de catre persoanele juridice este acceptata doar in anumite conditii. Te rugam scrie un mail pe [email protected] in care spui ce produs doresti sa returnezi, care este motivul returnarii si care este starea actuala a produsului (ideal ar fi sa trimiti 1-2 fotografii). Unul din colegii din Departamentul Service iti va raspunde in cel mai scurt timp posibil. Nu acceptam returul produselor aduse pe comanda. Sunt situatii in care acceptam retur cu conditia achizitionarii unui alt produs.

  1. Pentru produsele ridicate de la sediul ReduceriMasive.ro:

Produsele ridicate de la sediu se pot returna in aceleasi conditii ca si produsele comandate online. Exceptie fac doar produsele aduse pe comanda speciala sau situatiile in care solicitarea este abuziva.

  1. Returnarea produselor cu defecte:

Puteti solicita returul de produse si pentru urmatoarele situatii:

  • Produse nefunctionale in primele 48 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari pentru care ati intocmit un proces verbal cu firma de curierat.

Daca produsul primit este nefunctional in primele 48 de ore de la receptia efectiva,  ridicarea de la sediul Inter Line-Comany SRL sau receptia la domiciliu prin curier – puteti reclama acest lucru si solicita inlocuirea produsului. Schimbarea produsului se face dupa constatarea defectului de catre un service autorizat si in limita stocului Inter Line-Comany SRL.

Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor si sa solicitati curierului completarea unui proces verbal in care veti mentiona motivul refuzului (colet deteriorat).

ATENTIE! In momentul in care faceti receptia coletelor aveti obligatia sa verificati integritatea produselor. Daca, de exemplu, ati primit un produs (ex. boxa portabila), ati semnat sau ati fost de acord cu primirea lui, nu ati verificat integritatea produsului, iar ulterior constatati ca acel produs este deteriorat, acea reclamatie este NULA.

Returnarea in aceasta situatie se face numai cu aducerea la conformitate a produslui, costul fiind suportat de dvs.

 

  • Produse livrate gresit

Daca vi s-a livrat un alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati acest lucru in maxim 14 zile de la receptie pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si cheltuielile de expeditie si manipulare ale produsului corect vor fi suportate de ReduceriMasive.ro.

  1. Returnarea produselor in afara prevederilor legale:

Cererile de retur ce depasesc perioada de 14 zile calendaristice sau alte situatii nereglementate in OG34 se vor trimite doar pe e-mail, la adresa [email protected]. Cererile vor fi analizate de catre Departamentul Retur, iar termenul de raspuns este de 14 zile. In cazul in care raspunsul este pozitiv, este posibil sa fie nevoie sa platesti o taxa cuprinsa intre 5% si 90% din valoare produsului.

 

ATENTIE! !

     In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor, deteriorarea ambalajului, accesoriilor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la perceperea unui cost de aducere la conformitate.

  1. Returnarea contravalorii

Termenul de returnare al banilor pentru cererile aprobate este de maxim 14 de zile calendaristice.

In cazul in care a fost aprobata cererea de retur si clientul doreste restituirea sumei de bani, suma va fi transferata in contul bancar indicat de catre client, aceasta plata reprezentand contravaloarea produsului asa cum a fost ea inscrisa in documentul fiscal ce probeaza achizitia.

Daca plata a fost facuta online cu card bancar, suma va fi restituita numai pe acel card.

Prin bifarea termenilor si conditiilor si a politicii de retur, clientul este de acord cu returnarea banilor in contul bancar sau dupa caz, returnarea pe cardul de pe care s-a platit.

Nu returnam banii prin mandat postal sau prin curierat in plic.

 

  1. Politica pixelilor morti

Datorita limitarilor tehnologice, nu sunt considerate defecte displayurile care prezinta 3-5 pixeli defecti conform standardului de calitate international ISO 13406-2 clasa II.

  Alte mentiuni legate de returnarea produselor:

     Returnarea produselor la sediul Inter Line-Comany SRL se va face doar in intervalul: Luni-Vineri intre orele 09:00-17:30.  

Va recomandam expedierea prin curier.

NU se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii (conform art. 16 OUG 34/2014 ).

  • Produse aduse pe “comanda speciala” (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandate de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti).
  • Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat;
  • Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc;
  • Imprimante sau multifunctionale ale caror consumabile au fost desigilate;
  • Echipamente cu licente OEM activate sau desigilate (licente preinstalate pe notebook-uri sau sisteme desktop);
  • Echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;
  • Echipamentele protejate de parole introduse de utilizator sau cele care au configurate conturi personalizate ale utilizatorilor ce impiedica aducerea dispozitivului la starea initiala din punct de vedere software;
  • Electrocasnice de mari dimensiuni: aparate frigorifice, masini de spalat vase, aragazuri, hote incorporabile, masini de spalat rufe, uscatoare de rufe.
    Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, insotit de eventualele accesorii/cadouri cu care a fost livrat. Inainte de a trimite coletul este necesar sa faceti poze doveditoare cu ambalarea corecta a produsului. Pozele pot fi trimise pe [email protected].
  • Aparatele de aer conditionat care au fost montate, aparatele de bucatarie care au fost folosite, masinile de calcat care prezinta urme de utilizare (zgarieturi pe talpa, urme de calcar, etc.), aspiratoarele care au fost folosite.
  • Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator – anumite produse din categoria INGRIJIRE PERSONALA care se folosesc pentru igiena / ingrijire corporala.
  • Consumabilele pentru imprimanta- se pot returna numai daca sunt sigilate.
  • Videoproiectoarele – lampa trebuie sa aibe zero ore de utilizare, in caz contrar va fi nevoie sa achiti contravaloarea unei lampi noi.
  • Pentru produsele trimise murdare, spre returnare se va percepe o taxa de igienizare cuprinsa intre 50 si 100 lei.

Credem ca oricine poate sa se razgandeasca in privinta unei comenzi. Dar nu credem in razgandirile nesfarsite. Vom refuza returul in situatia unor practici abuzive.

 

Produse ce se pot returna doar sigilate:

  • Licente software, Jocuri PC & Console, Filme, Muzica (toate produsele livrate pe suport digital: CD/DVD);
  • Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta, etc);
  • Produse pentru igiena intima (absorbante, irigatoare, rezerve periute de dinti, etc.) si igiena dentara (periute de dinti, irigatoare bucale etc.);
  • Produse pentru copii si nou-nascuti (scutece si hrana, igiena si îngrijire etc.);

 

Intoarce-te sus